Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 12:49   #493
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Noe av det første jeg husker med mitt møte med FP for snart 2 år siden var da jeg startet en tråd fordi jeg vurderte å begynne med kafé. Det jeg husker er ikke tilbakemeldingene ang drift og sånn (fikk forøvrig ganske få), men det at noen påpekte at det het kafé og ikke kafè som jeg hadde skrevet.

Det stoppet ikke meg i dette forumet. Men det var en litt ekkel start synes jeg. Og det stopper nok noen. Men nå er kanskje også dette tanken? At man vil luke ut de som ikke helt går inn under "like barn leker best" tanken?

Nå virker det jo som om jeg er virkelig anti-FP. Jeg er ikke det. Men jeg prøver bare å røske litt løs. Alle forum preges av at det er litt gjenger, også FP.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat