Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 13:19   #17
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er meningen med livet?

Meningen med livet er individuell, og handler om hva som gjør det verdt å stå opp og leve hver dag, år etter år.

For meg er meningen med livet å ha det bra, sammen med noen. I første omgang var det mannen min, men nå også ungene mine. Jeg føler at noen trenger meg, og jeg liker å ha noen å være glad i. Jeg liker også å gjøre ting sammen med dem, som gir gode minner. Jobb og sånt blir da midler for å kunne oppnå meningen med livet.

Jeg er en person som trenger få personer rundt meg. Jeg har et hovedfundament i livet som er min mann. Jeg føler at jeg alltid venter på han, når han ikke er hjemme. Jeg kan godt være alene noen dager, bare jeg vet at han kommer. Jeg er glad for å være sammen med ham, uten at vi nødvendigvis trenger å snakke sammen. Skulle han dø fra meg, tror jeg at jeg hadde blitt ufattelig ufattelig ensom.

Sist redigert av Dronningen : 25-08-08 kl 13:29.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat