Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 13:29   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Bare en digresjon: Alenemødre får seg også kjærester og plutselig har de tatt opp en ekstra person i husstanden uten at dere kan ta høyere leie eller nekte vedkommende husstandøkningen. (Erfart opptil flere ganger hos naboer som bedriver utleie.)

Men vi kan vel avslutte leieforholdet i så måte? Ettersom vi bor i samme hus antar jeg det er greie regler for oppsigelse. Himmel og hav, jeg må konsultere en jurist før jeg begir meg ut på dette.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat