Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 14:06   #26
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan en alenemor betale i husleie?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg skjønner det også slik at jeg kan ha enda kortere tidsramme enn ett år, ettersom vi bor i huset og kan argumentere for at vi trenger hele kåken selv.

Og ellers enig i at Yikes! Så skummelt å trå feil. Plutselig ender leietakeren opp med å overta hele huset.

Har du sett den episoden av Simpsons der to tivoliarbeidere tar over huset? Sånn kan det gå. De brukte familiealbum til å fyre i oljetønner for å holde varmen. Men det er håp. Dere kan helt sikkert klare å outsmarte dem, hvis det skulle gå så langt.

Er det noe alternativ å bruke utleiemegler? Jeg aner ikke, men de har kanskje et tilbud der de ikke involveres i hele utleieprosessen, men er med å utforme kontrakt og opplyse om rettigheter for begge parter helt i starten.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat