Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.
He he.... Jeg syns det er en dårlig holdning å "dømme" andre ut i fra hva vår egen subjektive oppfatning av hva som er rett og galt. Selvfølgelig er det noe vi alle gjør til tider, men jeg vil ikke sitte til doms over hvem som er smart og hvem som er dum f.eks. Det syns jeg er arrogant. Men det er min mening.
Å uttale seg offentlig og bastant om hvem som er smart eller dum er gjerne arrogant, ja. Men å ha en oppfatning om denslags synes jeg er nesten umulig å unngå når man omgås folk. Og det samme gjelder det å irritere seg over folk, eller å begeistres over folk; å synes at noen er kjedelige, noen er interessante, noen er morsomme og noen er frustrerende er da mye av poenget med å snakke med og bli kjent med (nye) mennesker? Jeg skjønner meg ikke på en holdning som jeg innimellom ser forfektet, som ser ut til å si at alle er akkurat like bra på alle måter, og at man selv ikke har noen som helst mening - i alle fall ikke negativ! - om andre mennesker eller hva de sier eller står for. For meg blir det fryktelig forflatet og meningsløst.