Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 19:18   #539
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Kie: Jeg ser det hele mennesket og mange av de foreldrene jeg møter i barnevernet har mange bra kvaliteter. Noen har til og med en vis omsorgsevne og evner å sette egne behov til side, mens andre derimot er rett og slett totalt ubrukelig som foreldre. Det er selvagt et stygt uttrykk og jeg ville aldri bruke det hverken til dem, barna deres eller andre instanser som vi sammarbeider med. Det er lett å få sympati overfor disse foreldre, deres barndom (og voksenliv) har ofte vært fylt av minst like mange triste og traumatiske opplevelser om det deres barn har opplevd. De voksne bare fører videre den manglende omsorgen de selv fikk som barn.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat