Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 20:38   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Jeg har alltid vært og er fremdeles for selvbestemt abort.

Allikevel må det sies at jeg synes aborttallene i Norge i dag er for høye. Jeg skulle ønske at folk var mer påpasselige med prevensjon og jeg skulle ønske at flere kunne velge å bære frem barnet selv om det ikke passet helt optimalt med "timingen".

Men så er det etter min mening mange gode grunner til å ta abort også, så jeg synes dagens lovgivning er korrekt.

Vi er egentlig veldig ferdige med barneproduksjon, men tror ikke at jeg kunne tatt abort om jeg skulle blitt gravid i dag. Jeg håper inderlig at jeg slipper den problemstillingen.