Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 20:42   #8
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Rangering av mødre eller fedre er en litt merkelig sport, ja. Kanskje enda merkeligere på nett enn RL. En ting er hva man skriver her, noe annet er hvordan det ser ut i virkeligheten....Det er nok av folk som framstår som perfekte dydsmønstre i sin behagelige forumboble, mens de i virkeligheten lever et helt annet liv.

Tror jeg også.Her på Fp vet jeg ikke hvem noen er i rl, men på et annet forum er det to-tre stykker som jeg vet hvem er. Jeg er overrasket, og får meg støtt og stadig en god latter over hvordan de fremstiller seg selv.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hva? Kaller du meg en dårlig mor?

Men helt alvorlig, uten at det har noe med meg å gjøre, så ER det vitterlig slik at noen er flinkere enn andre til alle mulige forskjellige ting. Også foreldrerollen. Jeg har ingen problemer med å kunne lage en rangering av mødre og fedre i nabolaget, feks.

Det har nok ikke de andre i nabolaget heller, men det er ikke sikkert rangeringen deres blir lik.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat