Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 22:29   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg var mere sikker da jeg var yngre, på at selvbestemt abort var riktig, men ikke noe som jeg kunne gjøre. Nå tror jeg at jeg ville tatt abort hvis jeg hadde blitt gravid.

Jeg kan bare si meg enig med nolo, noe jeg faktisk aldri hadde trodd jeg kom til å si da jeg var yngre.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har alltid vært for selvbestemt abort, så i så måte har jeg ikke forandret meg.

For min egen del er jeg temmelig sikker på at jeg ville tatt abort hvis jeg hadde blitt gravid i tenårene eller tidlig i tyveåra. I dag hadde jeg ganske sikkert ikke kommet til å gjøre det, så i så måte har det nok skjedd en forandring, men den ligger altså i hva jeg selv ville valgt og ikke i hva jeg mener om abortlovgivingen.

Med meg er det motsatt. Jeg hadde nok ikke tatt abort som tenåring/ungdom, men i dag er situasjonen en annen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat