Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 09:37   #58
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ville dere ha endret abortloven?

Det skulle vært "morsomt" å finne ut hvor mange som døde pga en abort utført med strikkepinne eller tilsvarende......
Jeg hadde en SA i uke 16, og det er snakk om ganske store mengder med blod man mister. Jeg kom meg fort til lege, men bare få timer etter at det startet regnet legen med at jeg hadde mistet 1 liter blod. Jeg svimte av på sykehuset pga blodtapet.
En som tar en ulovelig abort vil ike henvende seg til lege så fort, og jeg tror nok ganske mange unge friske jenter har dødd fordi de rett og slett har blødd ihjel etter en hjemmesnekret abort.
Dette er IKKE tilstander jeg ønsker at vi skal få tilbake, fordi jeg personlig kanskje ikke hadde klart å gjennomføre en fremprovosert abort.
Går vel på å se ting fra litt flere sider en sin egen, man sitter ikke med fasiten for andre en seg selv.