Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 09:51   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Hjertet til et lite barn begyner å slå i ca uke 5.
Men at hjertet slår er ikke det samme som levedyktig da.
Hjelper lite med et hjerte som slår når ingen ting annet er ferdig.

Jeg var på ul i uke 8.
Armer og ben er ikke ferdige, det er stumper som står ut.
Ja, hjertet slo, men det var alikevel ikke et barn som lå der, det var ikke ferdig formet som et barn engang. Men ja, det var et begynnende liv.

Jeg har vært på UL i uke 6, 7 og 9, og har sett hvordan det ser ut. Det ser mer ut som en bønne og en sjøhest, enn et menneske, du har rett i det. Men å ikke kalle det et liv blir jo helt feil, det er jo et LIV selv om det mangler utviklede organer. Jeg ble bare litt provosert og sjokkert over det Lykken skrev, men jeg ser nå at hun kanskje var litt rask på labben.