Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 09:56   #75
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har vært på UL i uke 6, 7 og 9, og har sett hvordan det ser ut. Det ser mer ut som en bønne og en sjøhest, enn et menneske, du har rett i det. Men å ikke kalle det et liv blir jo helt feil, det er jo et LIV selv om det mangler utviklede organer. Jeg ble bare litt provosert og sjokkert over det Lykken skrev, men jeg ser nå at hun kanskje var litt rask på labben.

Jeg var nok litt rask i måten jeg formulerte det på, men jeg personlig,klarer ikke å se på det som et LIV utifra hva jeg legger i ordet. Ja, det er et påbegynt, mulig liv der utviklingen i de tidligste ukene er såpass kort på vei (selv om man ser hjerte slå, selvfølgelig ser man det, ellers hadde det ikke vært et påbegynt liv) at for MEG er det kun noe som er i ferd med å utvikle seg til noe, men jeg kan like godt se på det som en "klump" før uke 12. Jeg føler ikke at noen dreper et barn ved en abort.
Og ja, ved begge mine graviditeter tok jeg ultralyd fra uke 7 og hver måned fram til fødsel.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat