Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 10:54   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er meningen med livet? (Lagt til en poll)

Jeg har vært deprimert. Jobben min var hele livet mitt, og når det ikke gikk som jeg hadde tenkt, så gikk jeg på en smell.

Da måtte jeg ta et lite oppgjør med meg selv, og konkluderte med at jeg egentlig ikke var laget til å være arbeidsnarkoman. Dermed begynte jeg å prioritere anderledes. Det satt langt skulle omdirigere livet sitt, men nå kjenner jeg at jeg har det bedre med meg selv.

Jeg har nå bestemt jeg for at min mening med livet er å kose meg med det jeg har nå, og ikke lengte så fælt etter alt annet som ligger frem i tid.