Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 13:33   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville dere ha endret abortloven?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Nei, jeg synes du trekker dette for langt, men jeg skjønner jo at det ikke er noe poeng i å diskutere dette med deg når du har et såpass bombastisk syn på saken.

Heldigvis synes flertallet i Norge at man skal ha selvbestemt abort inntil uke 12. Det er jeg veldig glad for, da dette er med på å gi kvinner et bedre liv generelt sett.

Ikke tillegg meg meninger nå. Jeg mener ikke at det er det samme.

Men hvis man faktisk gjør det, klarer jeg ikke å se annet enn at det må være lov å kjempe for det man mener er liv av samme verdi som det fødte, selv om andre er uenige.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat