Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 14:03   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er et foster "liv"? (Spinoff med poll)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er enig i dette, men jeg tror ikke det var det Polyanna mente å spørre om. Jeg oppfatter henne i all fall slik at når oppleves embryoet/fostret til et barn for hver enkelt.

Jeg antar at når hun skriver "liv" både i pollen og i HI, så er det det hun mener å spørre om. Hvis det var det du skriver her, ville jeg tro at hun ville spurt om når fosteret er et "barn".

Og jeg synes det er interessant at/dersom noen argumenterer med at fosteret "ikke er et liv" eller "ikke har liv" i stedet for å si at de ikke opplever det som et "barn". Jeg synes det er meningsfylt å skille mellom "liv" og "barn" i denne sammenhengen, selv om det også er klart at for mange er det utenkelig å skille for sin egen del.