Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 14:55   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er et foster "liv"? (Spinoff med poll)

Jeg mener også at det er selvsagt at et embryo/foster er et liv (som i "i live") fra første stund, og at ingen egentlig argumenterer mot det i semantisk forstand. Det er noe helt annet å spørre når det har en selvstendig rett til liv, som er det abortdiskusjonen handler om. For samfunnet vårt behandler et 7 uker gammelt dødt foster (f.eks. MA) under utskraping helt annerledes enn et dødfødt foster/barn i siste trimester. Et sted i mellom der skjer det noe. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å si hva og når, særlig etter at jeg selv fikk barn.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat