Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 15:46   #9
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Avliving av dyr - ta med barna til dyrlegen?

Barn i 5 års alderen skjønner allerede så mye så hvis dere tar henne med under begravning prosessen og lager en vakker sermoni kan det hjelpe henne i sorgprosessen og gi henne en bedre forståelse av liv og død. Faktisk så må dere bare gjøre det dere føler faller rett når det kommer til henne. Jeg bæljer hver gang et dyr som jeg kommer innpå dør. Husker en gang en påkjørt katt vandret inn til meg å eksen, stakkars vennen hadde knekt kjeve osv. prøvde å gi den litt vann og mose vann og mat sammen, tok frem favoritt pålegget til eksen til hans store forbannelse og prøvde å få han intressert i det. men nyttet ikke så i det hele tatt. Vi ringte dyrlegen det sekundet den kom dregende inn døra, og fikk ikke time før etter et par timer. Han døde nesten rett der i armene mine, og jeg bælja som en unge! Fikk vite da han hadde fått bedøvelses sprøytene før giftsprøyta at hun egentlig ikke trengte å sette di siste sprøytene rett og slett fordi han sovnet inn av bedøvelsen. Jeg satt ute og igjen bæljet og hatet verden litt da... Var vell 18 år når dette skjedde.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat