Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 17:56   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Høstferien dfds til københavn eller color magic

Jeg klarer rett og slett ikk eå bestemme meg. Sambo skal jobbe, menjeg har en drøy uke fri. Tenkte å kjøre med barna til Oslo, overnatte litt hos søstern der, og så ENTEN ta color magic tur/retur Kiel, eller ta dfds til københavn (min andre søster flyttet dit i august. Hun har ikke overnattingsmuligheter for oss, og jeg tenker meg slik cruise at vi har noen timer sammen med henne på dagen, evnt at vi tar en natt på hotell også). Men jeg er så innmari i tvil.... Har ikke reist på noen av de turene før, og lurer på hvor kjekt det er for barna.... Gutt på 10, jente på 7 og jente 4,5 år. Hva er ombort i båten til københavn for eks? Legger begge båtene til i sentrum?

Håper noen kan hjelpe....