Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 19:49   #105
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei, jeg stemmer ikke FRP - Det kommer jeg aldri til å gjøre, og jeg blir aggresiv om noen i familien min (stort sett på tull) sier de skal stemme det. Jeg blir høylydt og irritert og på grensa til ufin...Og joda - Denne dialogen har funnet sted:
Bauches svigerinne: Nei, iår tror jeg at jeg skal stemme Frp jeg!
Bauche: Isåfall er du en STOR egoist!

Ja, for det er det jeg føler! - Frp fremmer tanken om å bare tenke på esg selv! - Ironisk nok er det mange av de som virkelig får hjelp av velferdstaten Norges sosiale tjenester - som er stikk i strid med hva Frp står for...

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det var da utrolig mange som var negative til Frp her. Er det ikke fint at noen har enkle løsinger på kompliserte problemer da?

Man kan kanskje si at løftene og løsningen Frp "er for gode til å være sanne" - og det er nettopp dette jeg tror er essensen i politikken - lettvinte løsninger som ikke gagner noen i det lange løp *fordomsfull*

Men Hagen skal ha for at han får mye goodwill av den enkle grunn at han har "Kommet opp og fram her i verden" - Jensemann er født og oppvokst i Arbeiderpartiet og har fått mye mer "servert" enn Carl har fått - Noe som gjør Hagen fryktelig folkelig...

Klarte jeg å fatte meg i korthet? Nei, går aldri når det er snakk om politikk..

Om Frp får regjeringsmakt emmigrerer jeg også..*løper og finner fram kart*

Sist redigert av Che : 21-11-06 kl 19:54. Årsak: Nei, hadde bare mere på hjertet
Che er ikke aktiv   Svar med sitat