Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 20:22   #82
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hva er egentlig vitsen med pizzabunn på pose?

jeg sverger til denne. Det er utrolig kjapt, man bare blander sammen, kjevler ut og ferdig. Og blir like god hver gang. Før så hadde jeg et skikkelig pizzabunn-kompleks, fikk det aldri til. Det har jeg ikke lenger.

Ellers bruker vi av og til brun saus fra Toro, og mannen bruker bernaise e.l. Bortsett fra det ikke så mye.

Til kjøtt, ris og pasta har vi istedet ofte grønnsaker, bokstomater, litt hvitvin/cider/eplejuice i diverse varianter som gir en god smak, og mangler ikke noe vi kan få på pose.

Men ellers må jeg si at jeg faktisk sverger til tomatsaus fra Dolmio om vi skal ha spaghetti med kjøttsaus eller lasagne. Har prøvd å lage tomatsausen selv, men synes den blir bleik og trasig, og vanskelig å få den gode smaken.