Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-08, 11:25   #10
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avliving av dyr - ta med barna til dyrlegen?

Takk for alle svar.

Da er det over - pusen vår er død...Hun døde i armene mine...

Som fryktet hadde hun kreft, og svulstene hadde spredd seg via lymfene. Mannen og jeg var hos dyrlegen, mens veslejenta var hos ei venninne. Vi tok med oss pus hjem, hentet jentungen og hadde en fin begravelsesseremoni i skogen (i mangel av egen hage). Pus ble pakket inn i et teppe, og fikk med seg et kosedyr og noen blomster på ferden. Vi skal legge ned steiner på graven til helgen.

Dattern vår tok det fint, og klappet og koste med katten - som så ut som hun sov. Vesla ga henne en egen stjerne på himmelen - og vi pratet mye om henne. Hun drømte om henne i natt, og kom da tuslende inn i vår seng. I dag snakket vi om hva vi skulle gjøre med katteutstyret, og veslemor ville gjerne besøke grava allerede i dag - ja, gjerne hver dag, men jeg sa vi fikk dra en gang i uka.

Jeg tror det var en riktig avgjørelse å la henne slippe å være med til dyrlegen, og at hun etterpå ble med på "begravelsesseremonien".

Vi savner pusen vår alle tre .