Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-08, 12:04   #225
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort eller ikke

Elinblu: Selvsagt er man ikke et bedre menneske om man legger seg ned og hyler i mange år etter aborten, det blir jo helt tullete å si. Det jeg mente var at jeg er overbevist om at det finnes nok av dem som tar abort uten en eneste skruppel, uten å skjenke det de gjør en eneste tanke. Og det er jo da man kan si at de ikke akkurat gjør det med tungt hjerte, slik noen liker å påstå at alle gjør. Noen tar jo abort både 3 og 4 ganger. Husker med gru en blogg på VG der ei jente hadde blitt gravid for 3. gang og nå skulle ta sin tredje abort. Svaret hennes var at "jaja, jeg må vel summe meg til å skifte p-pillemerke nå siden jeg er blitt gravid et par ganger på dem før, jeg tror ikke de virker på meg HEHE". Jeg ble satt ut av hele bloggen.