Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 20:47   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skille stat og kirke?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

De synger for maten i 1, 2 og 3 klasse.. I min sønns klasse, 6-trinn er det mye undervisning jeg kan kalle "forkynnelse", så lenge de lærer at det er dette som er riktig, er det vel det? Og i min ste-datters klasse, også 6-trinn, kunne de ikke begynne å lære om Islam, for de var ikke klare for sånn, derfor holdt det med å lære om kristendom. ( min mann syntes det var utrolig rart, siden de har flere muslimer i klassen..) -Det er vel en smule diskriminerende vel??

Da er dere uheldig med skolen. Hverken på barnas eller de tre skolene jeg har jobbet på fungerer Krlen slik. Jeg antar at skolene jeg kjenner ikke er unike. Hos oss er det kirka som tar seg av trosopplæringa på en utmerket måte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat