Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 20:56   #34
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skille stat og kirke?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Da er dere uheldig med skolen. Hverken på barnas eller de tre skolene jeg har jobbet på fungerer Krlen slik. Jeg antar at skolene jeg kjenner ikke er unike. Hos oss er det kirka som tar seg av trosopplæringa på en utmerket måte.

Det er kjempebra! Jeg skjønner jo godt hvordan KRL-faget skal være.. Det er et fint fag, som lærer barna om ulike religioner, historie, etikk og moral. Kjempeviktige ting for barn i dagens samfunn.. Vi er nok uheldige da med skolene barna våre går på.. Sønnen min går på en liten skole, med få barn, og noe høy gj.snittsalder på lærerne.. før i tiden var nok dette en liten kristen barneskole, lik den jeg gikk på fra 4-6klasse. Men min stedatters skole, som er en stor skole med masse invandringsbarn, synes jeg ikke har noen unskyldning!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat