Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-08, 21:07   #15
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er 630 kr i uka til mat lite for en student?

Er student med boliglån, barn, telefon, pendlervei (månedskort). Aner ikke hvor mye jeg har til overs hver måned, da jeg så og si lever på mannen. Det meste av pengene jeg får fra Lånekassa betjener min del av boliglånet (som er 50%). Resten går til ymse innkjøp av mat, bleier og småting vi trenger. Det er sjelden kontoen er helt skrapa når "lønningsdag" nærmer seg. Tjener en til to tusen brutto i måneden og dette går til nødbuffer (på egen konto) og kos eller klær alt etter hva jeg trenger.

Ja, for å svare på spørsmålet: Jeg synes ikke 630 kroner i uka er lite. Men jeg tror ikke studenter flest aner noe om hvordan man lager mat økonomisk (baker egne brød, fryser ned storporsjoner, unngår seks forskjellige grønnsakstyper til hver middag, spiser det samme to dager på rad etc.) og da blir det fort dyrt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat