Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-08, 21:08   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er 630 kr i uka til mat lite for en student?

Det er akkurat det.

Man skal ikke jobbe, men får ikke penger til å klare seg.

Jeg har vert kjempe heldig og har ikke måtte jobbet disse årene. Jeg har hatt samboer/mann som har gjort at jeg har klart meg. Men det har vert veldig tungt på oss begge. Det er ikke mye å leve av etter husleige, mat, bøker (som er ganske mange 1000lapper i året), buss osv.

Vi har valgt å ha bil som jo gjør utgiftene mye mer. Men ikke så veldig mye mer enn hva vi måtte betalt mer i mnd for å bo mye mer sentralt sånn at vi ikke trenger bil.

Jeg synes 80 000 i året er lite i dagens samfunn om man skal klare seg på det. Og bare det. Men selv har jeg klart meg veldig godt gjennom studietiden på grunn av en mann som har betalt for meg. Ikke alle er så heldige som 18 åringer.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat