Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-08, 08:18   #304
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abort eller ikke

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Lykken.. Dersom venninna di ringer og forteller deg at hun har testet positivt den ene dagen, men noen dager etterpå forteller at hun aborterer. Har du da ingen som helst forståelse for hennes følerier. Føleriene er jo da omkring nettopp unnfangede embryoer. Enkelte tester positivt svært tidlig, gjerne bare noen få dager etter selve unnfangelsen.

Jeg skjønte ikke helt hvorfor du trekker mitt innlegg til et slikt eksempel. Jeg har hatt flere venninner med spontanaborter, og selvfølgelig føler jeg med dem. Akkurat som Olympia skrev over her. Men som hun skriver, det er fordi man vet at venninnen virkelig har ønsket dette og alle hennes følelser rundt det, ikke fordi jeg føler med embryroet som er borte.
Jeg har også hatt venninner som har vært lettet etter spontanabort, senest i våres, da de har prøvd å få nr 2 i noen år og hatt satt grensen på 40 år, da ble det noe året etter. Men hun var faktisk GLAD for at det gikk som det gikk.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat