Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 21:32   #133
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg stemmer ikke FrP, men det er ikke umulig at jeg gjør det en gang. Og det er en viktig grunn til det, jeg vil nemlig gi dem muligheten til å sitte i regjering en gang. Jeg tror nemlig at så lenge ingen av de andre partiene vil samarbeide med dem, så vil de bare vokse seg større. Men hvis de får sjansen i regjeringen, og blir nødt til å bryte alle løftene sine fordi det ikke er praktisk og økonomisk gjennomførbart, da vil folk våkne og skjønne at det kanskje ikke er så lurt å stemme FrP likevel. Da tror jeg de vil dumpe ned under 10% rimelig kjapt, muligens enda lenger ned også.

Og dette er jeg faktisk enig, med untak av at jeg ikke kommer til å stemme på dem... Men gi dem en sjanse, enten blir jo alt helt fantastisk og alle som er i mot og har fordommer må bryte sammen og si at vi tok feil, eller så blir det motsatt....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat