Sv: Ukesplaner i hjemmet
Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.
Om jeg skjønner deg riktig er du ute etter en detaljert kalender som inneholder faste punkter for hver dag/hver uke. Jeg ville brukt noen timer en kveld og laget meg en skreddersydd en i exel. Da kan du fylle inn eller ta bort det som passer for hver uke, printe ut og hente opp. Før inn med penn de tingene som kommer på i etterkant. Det finnes flere måter å dele slikt på nettet hvis man ønsker det, f.eks google docs (har ikke prøvd dette selv)
Jeg har lister og planer for det meste på pc'en etterhvert. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Om jeg ikke følger planene mine hver dag så er det ikke noen krise, men de hjelper meg å føle at jeg har en viss oversikt over alt.
Har laget meg en liten kladd, men lurte bare på om det fantes en litt som ser pen ut, evnt som man kan bruke opp igjen uke etter uke. Fikk en liten idè om å bruke ei litt stor tavle med ramme, felter for hver person, evnt med magneter, som man kan lage til de "faste" tingene, f.eks. en magnet med betegnelse fotball, skyting, bursdagselskap osv, som man da evnt bare skriver klokkeslett foran. Vil ha en som er detaljert ja, slik at hvis mannen avtaler på mandag etter en løpetur med treningskompisen at de skal ut igjen på torsdag, kan han bare føre opp det med en gang, så legger jeg planer ut fra det, for da kan vi lett sjekke med hverandres planer. Mannen er håpløs til å gi beskjed om ting han skal ut på, og derfor tror jeg at en slik oversikt ville hjulpet litt på min lunte. 
|