Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 22:15   #138
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og dette er jeg faktisk enig, med untak av at jeg ikke kommer til å stemme på dem... Men gi dem en sjanse, enten blir jo alt helt fantastisk og alle som er i mot og har fordommer må bryte sammen og si at vi tok feil, eller så blir det motsatt....

Om et under skulle skje og Frp kommer igjennom med sine hjertesaker og lykkes i sin politikk, så er det ikke dermed sagt at man har tatt feil. Joda, det kan sikkert bli behagelig med billig bensin, fine veier, billig alkohol og pensjonisttilværelse på Playa ett eller annet. (Jeg ser nå bort fra alle de andre ubehagelighetene som vil følge.) De etiske og politiske forskjellene vil allikevel være der.

For øvrig liker jeg statistikken over her. Med tanke på fordeling rødt/blått. Måtte dette bli neste valgresultat.