Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-08, 08:25   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukesplaner i hjemmet

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Det er en slik med fem kolonner vi har, og det er altfor lite blitt nå. Derfor må jeg ha noe som er for ei og ei uke. Eldste har heller ingen fast timeplan på skole, mannen jobber til alle døgnets tider, og det skjer ofte ting som bør skrives ned så de ikke glemmes..

Nå høres vi plutselig veldig impårtant og bizzi ut, men det er vel heller det at jeg er en distrè kontrollfreak

Vi har også slik med 5 kolonner og den er da for en og en uke. Det er de andre vi har hatt også.
Har en kolonne hver og en for felles aktiviteter. Nok av plass og skrive på i hver rubrikk for hver person hver dag.
På felles rubrikken skrev jeg opp middager de respektive dager den gang jeg planla det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat