Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-08, 11:10   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagsinvitasjon og tvillinger

Den problemstillingen har jeg akkurat vært innom

Poden går i klasse med tvillingjenter. De har også fulgt oss gjennom barselgruppe, så kontakten har jo vært der gjennom 7 år. Jeg har god kontakt med foreldrene. Tvilling A er bestevenninnen til Poden - de leker sammen på skolen, på SFO og hele tiden hjemme. Tvilling B leker aldri med Poden og tvilling A.
Da Poden nå skulle feire bursdagen sin, og skulle velge selv hvem han ville be (de er 55 i klassen, så noen logisk deling var umulig), ville han kun invitere tvilling A, og helt klart ikke tvilling B.
Jeg snakket med mammaen, og hun sa at tvilling B nok ville bli lei seg hvis hun ikke ble invitert, mens tvilling A nok ville juble hvis hun ble invitert alene. De er søsken, og ikke ett individ. Uansett sa hun at vi skulle gjøre som vi/Poden ville.
Hos oss endte det med at bare tvilling A ble invitert.