Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 22:39   #139
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Herregud, i dette landet har det jo så og si ingen konsekvens om man stemmer det ene eller det andre, ser dere ikke det? Ingen får jo sitte lenge nok til å gjøre noen forandringer som monner den ene eller den andre veien, og grasrota vil bare ha forandringer så de skal få noen nye c-kjendiser å lese om når de er lei av de forrige. Dessuten er partiene som kommer til makta her ganske så samkjørte når alt kommer til alt. Dvs i praksis.

Har aldri stemt FrP selv og kommer nok ikke til å gjøre det. Jeg veksler mellom Høyre og Venstre, og i praksis vil vel det bety rett frem?

Vel. Men når man først er kategoriske og fordømmende og setter velgere i de stringente båsene mange her har gjort - da kan det lønne seg å bli kjent med noen nye mennesker kanskje? Virkeligheten er nok mer nyansert.

Og siden man først skal være litt kjepphøye i denne tråden - ja så slenger jeg ut MIN største skepsis: Illsinte unge sosialister som dirrer av harme mot den urettferdige verden, som glatt tørner blåere enn blått når de 20 år senere sitter med arvede penger og/eller godt betalte jobber. Da skal det IKKE deles med fellesskapet nei!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat