Herregud, i dette landet har det jo så og si ingen konsekvens om man stemmer det ene eller det andre, ser dere ikke det? Ingen får jo sitte lenge nok til å gjøre noen forandringer som monner den ene eller den andre veien, og grasrota vil bare ha forandringer så de skal få noen nye c-kjendiser å lese om når de er lei av de forrige. Dessuten er partiene som kommer til makta her ganske så samkjørte når alt kommer til alt. Dvs i praksis. Har aldri stemt FrP selv og kommer nok ikke til å gjøre det. Jeg veksler mellom Høyre og Venstre, og i praksis vil vel det bety rett frem? Vel. Men når man først er kategoriske og fordømmende og setter velgere i de stringente båsene mange her har gjort - da kan det lønne seg å bli kjent med noen nye mennesker kanskje? Virkeligheten er nok mer nyansert. Og siden man først skal være litt kjepphøye i denne tråden - ja så slenger jeg ut MIN største skepsis: Illsinte unge sosialister som dirrer av harme mot den urettferdige verden, som glatt tørner blåere enn blått når de 20 år senere sitter med arvede penger og/eller godt betalte jobber. Da skal det IKKE deles med fellesskapet nei!