Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 22:53   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei jeg stemmer ikke FRP, og jeg tror også at dersom de skulle komme til makten, så må de uansett samarbeide og inngå kompromisser så det synger etter og vil aldri få noe av sine ekstreme forslag gjennom.

Når det gjelder båssetting av FRP-stemmere, så mener jeg at det er like mange velgere som stemmer på grunnlag av enkeltsaker uten å sette seg inn i selve verdigrunnlaget og politikken til partiene de stemmer når det gjelder alle partiene.
FrP er flinke på dette med å fange opp endel ting som mange mener noe om og fronte seg på det. De treffer ikke meg hverken med enkeltsakene eller verdigrunnlaget. Men jeg forstår at folk lett kan falle for sakene de fronter seg på, og skulle vel allerhelst ha ønsket at folk orket å sette seg mer inn i helheten og tenkte i et litt videre perspektiv. Allerhelst skulle jeg sett at alle stemte som meg. DE er smarte de! :båssetter:

DM er ikke aktiv   Svar med sitat