Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-08, 20:10   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Relativt ubegrunnet fravær fra jobb

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

Kaprifol; Selv om jeg sitter med ansvar for de ansatte hos oss (og jeg kommer aldri til å bekrefte dette formelt), synes jeg alle bør ha en skulkedag eller to i løpet av året.

Synes du ikke man kan bruke feriedager eller avspasering til det? Jeg er selvfølgelig helt for at man kan ta seg noen dager og bare være ego. Sitte hjemme i morgenkåpe, se Ugly Betty på DVD og ha ungene i barnehagen og mannen på jobb. Jeg gjorde det når jeg hadde en ukes (ubetalt) ferie i vinter og det var godt. Men jeg er ikke noe for å skulke jobben.

Kan man skofte uten at det går ut over noen eller noe som helst, feks hvis man er student, selvstendig næringsdrivene eller lignende er det en annen sak. Men er man i en "vanlig" jobb så er det vel greit å gå på jobb når man skal og ta ut fridagene på en annen måte enn egenmelding? Var det kanskje noe annet du mente med en skulkedag, kanskje?