Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-08, 02:29   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørris :D (stjelt)

1. Hvor er mobilen din? Forhåpentligvis i veska... Der tror jeg alltid at den er, og kun et fåtall av gangene stemmer det.

2. Skildre kjæresten din? Har ingen

3. Håret ditt? Halvlangt, krøllete og litt bustete.

4. Moren din? En god og snill dame som er veldig annerledes enn meg. Vi har det fint sammen i korte stunder av gangen.

5. Faren din? En intelligent og smart mann. Sosial og lik meg på mange områder. Men han sliter litt med å finne sin rolle og plass for tiden. Tror jeg.

6. Hva er favorittingen din? Laptopen min!

7. Hva drømte du om i natt? Hadde en ekkel drøm om et svart hull. Våknet av at jeg fallt og fallt.

8. Hva drikker du helst? Til hverdags drikker jeg helst vann. Syns ikke så mye annet er så godt. Men drikker Pepsi Max innimellom. På fest drikker jeg stort sett øl. Og innimelom litt sambuca.

9. Drømmebilen? En sort en.

10.Hvilket rom er du i nå? Nå sitter jeg på stua, men skal straks finne soverommet.

11. Eksen din? Eksen min er en bra mann og en god pappa. Og jeg er oppriktig lei meg for at vi ikke fungerte sammen.

12. Din største skrekk? Jeg aner ikke. Jeg er livredd for edderkopper, men at de er min største skrekk blir vel litt voldsomt. Kommer ikke på noe.

13. Hva vil du være om ti år? Fornøyd. Håper jeg. Jeg er jo egentlig det nå også.

14. Hvem var du sammen med i går kveld? I går kveld var jeg bare med meg selv. Og det var veldig godt.

15. Hva er du ikke? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg syns om menn. Mange adjektiv trenger seg på...

16. Det siste du gjorde? Spiste en baconpølse og en sjokolade.

17. Hva har du på deg? Singlet og bokser.

18. Favorittboka di? Catcher in the rye!

19. Det siste du spiste? Baconpølse og sjokolade

20. Livet ditt? Akkurat nå er det like kult som sure gymsokker, men det har vært fint og det vil bli fint igjen.

21. Humøret ditt? Så der....

22. Dine beste venner? Jeg får ikke til å beskrive her hva mine beste venner betyr for meg. De er helt fantastiske.

23. Hva tenker du på akkurat nå? På han som jeg tror jeg liker litt mer enn jeg strengt tatt burde.

24. Bilen din? Exbo og jeg har delt omsorg på bilen. Så annenhver uke har jeg en finfin Ford Mondeo.

25. Hva gjør du akkurat nå? Skriver her... Og gleder meg til å legge meg straks.

26. Sommeren din? Sommern min har vært rar. Den har bestått av mengder alkohol, og morsomme mennesker. Og innimellom litt barnekos og familieturer.

27. Sivilstatus? Singel og tenker å være det en stund.

28. Hva er på tv-en din akkurat nå? Hiphop-musikk.

29. Når lo du sist? For ca 30 minutter da Pokergutta syns det var skummelt at jeg ruslet alene et stykke før jeg tok taxi hjem.

30. Når gråt du sist? For ca 10 min siden. Ting er litt ukult for øyeblikket. Men jeg har hatt en morsom og fin kveld i kveld da.

31. Skole? Tror jeg aldri jeg komme til å gå på igjen.