Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-06, 14:02   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

.....når folk sier at klær kryper i vask
Klær kryper ikke, men krymper i vask

Og, mens jeg er i gang, når folk sier tissnok
Det heter tidsnok
Det er tiden , ikke urin vi snakker om

Min samboer som kommer fra Mjøndalen, snakker slurvete Drammens dialekt, og jeg må korrigere noen ganger
Feks sier han bannan. Hvordan blir da det når Oliver skal lære seg å skrive etterhvert?

Jeg hadde en nokså heftig diskusjon med hans far for et års tid siden
Jeg heter Kristin til fornavn, men her på bygda sier alle Krissttin.
Jeg heter Kristin uten doble konsontanter noen steder
Når man sier Anne Kristin e.l. da klarer man å uttale navnet riktig, men ikke når det står alene
Akkurat som Anita, mange sier Annita. Ikke mye pent syntes jeg da
Det har ikke noe med at man er "fin på det" men det er viktig å uttale ord og navn korrekt

Det var noe mer også jeg skulle skrive om, men distre som jeg er har jeg glemt det

Men du er ikke så nøye med punktum?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat