Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 11:37   #7
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Små ekle fluer ...

Her har jeg ikke skjønt hvor de er, jeg rister jevnlig i de brune crispende blomstende, de er ikke der, jeg har frukt og grønt i kjøleskapet, går fort ut med matsøppel, vasker kjøkkenbenker med eddik for at de skal være minst mulig bakterievennlige, men det er masse fluer.

Idag har jeg gått løs på benker, skap-og-hei-hvor-det-går igjen, og nå skjønte jeg hvor de har kost seg. Bak en trefjøl som jeg nesten aldri bruker, det formelig krydde. Jeg gikk løs med vaskemiddel og dengte løs på småjævlene med flue-grill-smekker, og det gnistret verre enn nyttårsaften ett lite øyeblikk, men nå er de borte.

Noen andre tips til å vaske trefjøla for at den ikke skal være flue-vennlig enn eddik? Inbiller meg at det kan sette litt smak.