Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 07:53   #99
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

MEN DU......Jeg er for røykeforbud i bil med barn uansett jeg, sånn ere!!!!!

Je, je. Sånn ere.

Jeg sa ikke at du skulle skifte mening. Jeg var bare interessert i å diskutere om ingen synes det er en uthuling av rettstaten å vedta lover som ikke blir fulgt opp.

Hattifnatten: Selvfølgelig kan man følge opp denne loven, på lik linje med alle lover. Jeg er bare litt i tvil om det kommer til å bli gjort. (Jeg er muligens farget av at jeg aldri har vært i en kontroll for noe som helst som sjåfør.) Jeg synes også dette er et interessant aspek å diskutere. Holder det å vedta lover?