Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 08:59   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Her er jeg rivende uenig. Jeg er også uenig med KrF i enkeltsaker, men jeg syns de har et på mange måter menneskevennlig grunnsyn. Homofilisaken et (viktig!) unntak. Men hvis jeg skal ta frem fordommene så tror jeg det er flere "gode mennesker" i KrF enn i FrP, for å si det sånn.

Da er vi uenige ja! Jeg sliter seriøst med deres syn på bioteknologi. Deres syn på kvinner (kontantstøtte-issues) byr meg imot. Og synet på homofili, som du selv nevner, hører ikke hjemme i vårt århundre. Ondskap i like stor grad som FrPs innvandringspolitikk. Og det å tvinge inn kristen formålsparagraf i barnehager synes jeg er på grensen til skummelt.

Om det er flere "gode" mennesker i KrF enn i FrP skal jeg ikke kommentere. Ganske enkelt fordi jeg ikke tør blottlegge fordommene mine alt for mye.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat