Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 19:29   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er barnehage skadelig for små barn?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Samtidig så gleder jeg meg til å se Peder få leke med andre barn, han er helt tydelig av samme kaliber som sin søster, sosialt sett. Og han kommer nok til å elske bhg like høyt som henne vil jeg tro. Jeg gleder meg til å få høre om alle de har lekt med, turene de har vært på, bokstavene de har lært, sangene de har sunget og om bøkene de har lest. Jeg gleder meg til å hente skitne regnklær som vitner om aktiv lek og mye moro. Og jeg gleder meg til se at barna mine utvikler den sosiale kompetansen sin, og får utfordringer på et aktivitesnivå jeg hverken orker eller kan gi de hjemme.

Jeg også gleder meg til alt det, men jeg ser at det ikke nødvendigvis er noe jeg har hast med- jeg kunne godt vente til de var 2 med å glede meg (ut ifra barnas interesser, ikke mine egne).

Jeg var litt flåsete i starten av denne tråden, og har også typiske barnehagebarn. Jeg tror absolutt det går bra med dem. Jeg tror imidlertid ikke, innerst inne, at det er ideelt med 8+ timer x 5 dager for en ettåring. Uansett hvor bra jeg synes det er med barnehager, sosial kompetanse, lekekammerater, læring, sanger, likestilling, samfunnsøkonomi og alt det der.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat