Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 22:22   #51
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Singel, hva er det?

Jeg reagerer vel ikke så mye på det. Er det aktuelt å ha kjæreste så kan det vel være like aktuelt å være singel?

Jeg reagerer vel egentlig mer på det omvendte: I dag traff jeg en tidligere kollega, han er vel rundt 35 vil jeg tro, sammen med en dame og et lite nusk i barnevogn. De har akkurat kjøpt hus. Og han introduserte henne som "kjæresten min". Er ikke det rart? Eller er det søtt?