Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-08, 01:41   #18
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Middag på tur (stormkjøkken etc.)

Hvis det er mer enn en overnatting pleier jeg å ha med (som noen før meg nevnte, ) ferdigstekt/kokt kjøttdeig, pasta, ris, egg, evt rå egg i tupperwarebolle (til å steike eggerøre med; kan sikkert også steikes ferdig før man drar..) og kjøttkaker. Alt som kan fryses (ferdigstekt eller ikke), fryser jeg for å få kjøleelement-effekt... Tomatsuppe/andre supper/pastasaus på glass er jo også genialt, så kan man blande nedi kjøtdeig, egg, pasta eller hva man måtte ønske.. Grillpølser, wienerpølser, røkte kjøttpølser er også greit tilbehør som kan fryses.. Greit med mat som holder seg lenger og samtidig hoøder kjølebagen kald...

Turistforeningen tror jeg har oppskrifter på enkel og god turmat, smakte noe i sommer på en stand på trebåtfestivalen i Risør, pastabånd, laks og gode grønnsaker.

Jeg har gassbrenner til mitt stormkjøkken