Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 10:26   #17
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan fordeler dere jobben hjemme?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

I dag har jeg - og ikke for siste gang heller - fikset nytt adsl-modem og fått huset opp på nett igjen etter at nok et strømbrudd ødela modemet vårt. Tidligere i høst hadde vi problemer med en router som ble veldig ustabil etter lynnedslag i sommer. Akkurat på datafronten er det jeg som ordner alt av programvare, brannmur, utstyr mm. Selv om jeg egentlig ikke er så veldig teknisk av meg, har det blitt min jobb.

Men det er vel den eneste "mannetingen" jeg gjør... Jeg synes det er fryktelig kjedelig å gjøre husarbeid og vaske klær, men likevel blir jeg stort sett stuck med det, nettopp fordi at mannen min har skiftet dekk, bygd vedbod, skiftet bremseskiver - og alt sånn som jeg ikke orker/kan...

!

Dette kunne jeg ha skrevet selv, så jeg signerer bare.
Ethernet kortet på mannen sin maskin røk også når det lynte så det hadde jeg tenkt å bytte i løpet av dagen.
Det blir vel stort sett til at jeg gjør det meste hjemme siden mannen min jobber så mye, men når han er hjemme så deler vi ganske likt. Det eneste han ikke gjør er å sy, og jeg klarer ikke å vaske vinduer.