Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-08, 11:01   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.663
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tele2 og elendig kundeservice?

For et styr. Vi har telenor og er strålende fornøyd med dem, om telefonen blir sperret er det bare å ringe, taste noen trykk og vips så er det i orden.(man må jo ha en telefon for å få gjort det da)
Jeg klarte nemlig det kunststykket å få sperret min, mammas og mannens telefon i fjor sommer, da jeg reiste på ferie og hadde lagt inn en regning med feil forfallsdato eller noe. Og siden jeg er ansvarlig for alle regningene pga at vi har fri familie så ble alle telefonene sperret...Men som sagt det gikk fort å få åpnet dem og jeg trengte ikke snakke med noen.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat