Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-08, 16:49   #118
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er 630 kr i uka til mat lite for en student?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg husker et utspill fra Carl I. Hagen for noen år siden, da jeg var student. Han mente at studenter har godt av å leve fattigslig en periode i livet. Det er mulig det er karakterbyggende, men jeg skulle like å se Hagen gi opp det meste av sin velstand i 6 år, og se om han ble et bedre menneske av det.

Det er forskjell på å leve som fattigslig student en periode tidlig i livet mot å skulle oppgi en inntekt og en levestandard man er blitt vant til gjennom mange år. Jeg mener faktisk også (som Hagen ) man kan ha godt av å leve litt trangt i begynnelsen av voksenlivet. Det kan komme godt med når man begynner å tjene penger, fordi man da vet noe om utgifter i en husholdning og hvor mye ting er verdt. Hva som er nødvendig og hva som er luksus.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat