Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-08, 20:15   #22
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mobiltelefonregler

Jeg hadde aldri svart en annens telefon på jobb, nei.

Har svart mannens, og et par ganger venninners når jeg ser hvem som ringer.

Men det jeg har gjort på jobb, som vedkommende kanskje har blitt irritert for, er at jeg har "svart nei" på telefonen, når den har ringt lenge. Det ER fryktelig irriterende å dele kontor med 12 stykker i utgangspunktet, og når man da i tillegg sitter og hører på en høy fæl ringetone i tillegg til vibrering mot skrivebordet, som gjerne ringer gang på gang, kan nok være nok. Men ville ikke funnet den frem fra en veske eller sekk, da har jeg bare gjort folk oppmerksomme ved å si "høres ut som det er noe som ringer i sekken din til stadighet" eller lignende. Mobiler som ligger på naboskrivebordet og ringer gang på gang har jeg latt meg friste til å takke nei til samtalen.