Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 11:55   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det må vel bli grisehjerte det, smakte biff. Nå er vel ikke det så uvanlig og rart, kanskje.

Det er vel det "rareste" jeg har spist også. De serverte det på spyd på et ølutsalg i Guatemala. Jeg spiste mye av det og syntes det var svært så godt. Etterpå spurte kjæresten min: "Likte du hjertet?" Da ble jeg litt uggen, men tenkte at hey, jeg hadde jo syntes det var godt, så da var det dumt at meg å bli så skeptisk. Vi dro tilbake dit et par dager etterpå og bestilte det samme, men da klarte jeg ikke å spise det. Så psyken har mye å si, det skal være visst.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat