Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 11:58   #20
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det "rareste" du har spist?

Jeg har et forhold til moralen rundt mat man skal spise, dvs at jeg egentlig ikke liker tanken på å spise dyr.
Dyr som muligens er avlivet på bestialske måter, eller som har hatt et dårlig liv, vil jeg aldri i verden finne på å spise. I tillegg har jeg heller ikke noe ønske om å utvide reportoaret mitt av dyr som jeg faktisk spiser, jeg har på grunn av dette bla takket nei til bjørnekjøtt. Men jeg har ikke like store avesjoner mot å spise byttedyr som jeg har mot å spise rovdyr, jeg ville derfor takket ja til feks hjort, selv om dette er noe jeg ikke har smakt før.

Ja, jeg er merkelig. Men å feks skulle gå på et marked i østen ville jeg blitt kvalm og dårlig av. Jeg ble dårlig og hadde mareritt en gang en bekjent av meg satt og fortalte om en gang han hadde vært på reise hvor han hadde spist apehjerne som bare var kappet av hodet på apen der og da. Jeg har fortsatt store problemer med å glemme denne siden ved han, og jeg ser ned på ham som umoralsk og dum.

Derfor er det rareste jeg har spist; uerhoder.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat