Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 14:26   #10
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din stelleveske

Jeg har Skip*Hop Dash i rød, som denne:

Og har vært superfornøyd! Hadde en Expo først, men syntes den ble for smal og åpen. Dash har lokk over, passe mengde med lommer og rom. (Du får alle S*H billigst hos www.kiwi-kid.com, forresten)
Nå brukes stelleveska minimalt, så jeg har kjøpt en brukt S*H Pronto med plass til noen bleier og småting, og den har "innebygget" stellematte.
Til vi skulle på flyreise kjøpte jeg Reisebagen Proff, som var veldig romslig og kjekk
(Ja, jeg tok litt av på stelleveskefronten , men da jeg sist brukte stelleveske, i 1997-98, hadde jeg kun en mørkeblå stoff/plæstik-bag med bamser som jeg fikk av min mor. Den revnet i sømmene og var ikke særlig nett...)

Men din musikkquizektemann må jo også ha en stelleveske, vel? Hva med denne 'a?